Visma Business

Systemet med mange tilpasningsmuligheter.

Visma Business

Systemet med mange tilpasningsmuligheter.

Vårt hovedregnskapssystem

Adb Regnskap AS bruker i dag Visma Business som hoved regnskapssystem. Dette er et system for selskaper som ønsker direkte integrasjon mot kasse, lønn, automatisk bilagsflyt og fks. Lagerføring.

Systemet har mange tilpasningsmuligheter og er kompatibelt til å integreres mot mange andre eksisterende ERP systemer som er i bruk i dag.

Systemet passer både store og små selskaper som ønsker å ha muligheter for spesialtilpasninger rundt integrasjoner og logistikk.

Komplett ERP system

Vi har i dag mange større selskaper som jobber inn i systemet samtidig som vi som regnskapsfører holder selskapene løpende ajour slik at rapporter og andre funksjonaliteter er tilgjengelig til enhver tid.

Dette er et komplett ERP system for alle bedrifter som ønsker å ha fleksibilitet rundt økonomisystemet slik at det enkelt kan tilpasses bedriftens behov i vekstfaser eller endringsstrategier.

Her kan man enkelt sette opp webfakturering slik at man kan fakturere hvor som helst, når som helst, med direkte integrasjon mot regnskapssystemet eller, man kan jobbe direkte i systemet slik at man kan ha egen kundeservice med reskontro oversikt, man ønsker å jobbe direkte med logistikk.

Skalerbart regnskap

Systemets kompleksitet krever noe mer planlegging en andre systemer, men alt i alt er dette et system vi ofte anbefaler våre kunder som følge av at det i mye større grad er skalerbart en andre regnskapssystemer.

Noen viktige hoved funksjonaliteter og integrasjonsmuligheter er:

  • Nettbutikker
  • Kasseløsninger
  • Ordre og fakturering
  • Logistikk og lager
  • Innkjøp
  • Dokumentsenter
  • Inkasso

Visma Business muliggjør dataflyt mellom ulike systemer slik at selskapet har muligheten til å:

  • Se forretningsmuligheter og risikofaktorer
  • Bruk forretningssystemene for å styrke lønnsomheten
  • Driv digitalisering og automatisering
  • Tids- og kostnadsbesparende
  • Automatisering av manuelle prosesser
  • Fakturagodkjenning på nett og mobil
  • Integrasjon med lønnssystemet
  • Høy brukervennlighet
  • Smidig samarbeid med økonomifunksjonen
  • Full kontroll på beholdning, lager og lagerbevegelser
  • Innkjøpshåndtering
  • Salgs og ordre håndtering, samt fakturering

Valget av riktig regnskapssystem være avgjørende for effektiviteten rundt økonomifunksjonen som har direkte innvirkning på kostnader og ressurser for din bedrift. Adb Regnskap AS vil alltid foreta en behovsanalyse slik at vi får kvalitativt grunnlag for å anbefale nettopp det systemet for din bedring.

Er ikke Visma Business det rette systemet for din bedrift, tilbyr vi andre systemer som Visma eaccounting, Poweroffice GO og Tripletex som våre hovedsystemer.

Bilde av Stian i ADB Regnskap
Er visma business riktig for dere?

Ring gjerne Stian Karlsen på tlf 91 24 33 69 i dag for en uformell prat og for å avtale et møte.

Vi gleder oss til å høre fra deg!